MÜÜGITINGIMUSED

 

1. Tellimine Arkogreni Veebipoest

Veebipoe www.arkogren.ee (edaspidi Veebipood) omanik on  Arkogren OÜ (registrikood 10239601), asukohaga Meistri 22, 13517 Tallinn.

Veebipoes kuvatakse toodete kataloogi - kõiki kodulehel olevaid tooteid ei pruugi kohe olemas olla Arkogreni Tallinna ja Tartu kauplustes.

Kõik Veebipoes olevad tootepildid on kaitstud autoriõigusega ja kasutamine ilma autori nõusolekuta on keelatud.

 

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. 

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde, hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis müügitehingu sooritamise hetkel kehtivat käibemaksu. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

 

Veebipoest tellides on miinimum tellimuse summa 30€ km-ga (ilma postikuluta) -  sellest summast väiksemale tellimusele rakendub käsitlustasu 2€ km-ga. Käsitlustasu kuvatakse ostuarvel. TASUTA kauba kättesaamine meie Tallinna või Tartu kauplusest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Paki saatmisel Eestist välja on transpordi hind kokkuleppel.

 

Kui tellimuses olevate toodete kogus/suurus ei võimalda kaupa välja saata ostja poolt valitud saatmisviisil, on Veebipoel õigus muuta kauba väljasaatmisviisi, vastavalt kauba suurusele/kogusele.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Tootepildid on illustratiivse tähendusega, tegelik värv võib olla mõnevõrra erinev, kuna see sõltub iga konkreetse arvuti monitori seadistusest.

 

3. Tellimuse vormistamine

Ostja poolt Veebipoest välja valitud kauba müügitehingu sooritamiseks tuleb ostjal esmalt lisada soovitud kaup virtuaalsesse ostukorvi, klikkides selleks kauba tooteinfo leheküljel asuvale lingile „Pane ostukorvi“. Juhul, kui ostja soovib sama müügitehingu raames osta veel kaupu, peab ta eelkirjeldatud toimingu sooritama iga tema poolt soovitava kauba puhul. Toodete lisamine ostukorvi ei kohusta koheselt valituid tooteid ära ostma.

Tellimuse vormistamise jätkamiseks tuleb klikkida nupul „Vormista tellimus“. Edasi suunatakse registreerumise lehele. Võimalik on sisse logida Facebook  konto või registreeritud meiliaadressiga. Uue kliendina palume registreerida konto, täites vasakul pool olevad lahtrid. Soovitame teha konto, sest sinna salvestatakse teie tellimuste ajalugu. Soovi korral on võimalik konto hiljem kustutada.

Klikkides kontaktandmete sisestamise lehel nuppu „Registreeru“ suunatakse ostja uue profiili loomisele. Palume valida teile sobiv variant ja klikkida isiku juures olevale kastile „Loo profiil” ja täita lahtrid ning vajutada „Salvesta”.

Nüüd on teil ostu profiil loodud ja võite all paremas nurgas valida „Järgmine samm”, kus saate valida kohale toomise viisi:

  • Tulen ise järgi Tallinnasse või Tartusse (Meistri 22, Tallinn/Meisli 4, Tartu)
  • Itella SmartPOST pakiautomaat
  • Omniva pakiautomaat
  • OSC kuller.

Maksta saab ainult arve alusel või kaupluses kohapeal. Kui valikud on tehtud, siis palume klikkida „Telli”. 

Peale tellimuse esitamist võtab veebipoe kontaktisik teiega esimesel võimalusel ühendust ja täpsustab kauba tarneaja ja tarne aadressi. Seejärel saadame arve. Kaup väljastatakse Teie poolt valitud tarnekohta peale arve täielikku tasumist. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega laost või muul põhjusel, teavitame sellest Teid esimesel võimalusel.

Toodete müügileping loetakse sõlmituks kui olete arve tasunud.

 

4. Tellitud kauba eest tasumine

Tasuda on võimalik meie poolt esitatud arve alusel. Saadame arve, kui oleme tellimuse üle vaadanud, kaup on meil reaalselt olemas ja on kokkulepitud transpordiviis.

Arve palume tasuda 3 päeva jooksul.

Märkides „Tulen ise järgi (Tallinn, Meistri 22/ Tartu, Meisli 4)” on võimalik tasuda kohapeal sularahas või pangakaardiga. 

 

5. Veebipoe tellimuse kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest Arkogren OÜ-le.

Juhul, kui ostja poolt tellitud kaupa ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt kesklaost tellida teavitatakse sellest ostjat tellimuse vormistamisel kontakttelefoni või e-posti teel 2 tööpäeva jooksul ja antakse teada ostja poolt tellitud kauba eeldatav kohaletoimetamise tähtaeg.

Ostja peab jälgima tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks arusaamatusi kauba kohaletoimetamisel.

Pakiautomaadi puhul saadetakse paki kohale jõudmisel Teile teavitus. Kuller teavitust ei saada ja  toimetab pakke tööpäeviti esmaspäevast reedeni 09.00-17.00.

Pretensiooni puhul palume teha vigastatud pakendist viivitamatult fotod ja saata teade e-posti teel arkogren@arkogren.ee ning vigastatud pakend säilitada kuni pretensiooni lahendamiseni.

 

6. Veebipoe tarneviisid ja hinnakiri:

Tellimuse vormistamisel rakendatakse vaikimisi järgmised tarneviisid: "Toodete kättesaamine kauplusest", „Omniva pakiautomaat“, „Itella SmartPOST pakiautomaat“ ja „ OSC Kulleriga koju toomine“.

E-poes esitatud tellimused komplekteeritakse tööpäeviti 9.00-17.00.

Kauba väljastamine C&C Tallinna või Tartu kauplusest (Meistri 22, Tallinn/Meisli 4, Tartu) kaupluste lahtioleku aegadel, tööpäeviti 9.00-17.00. 

Tellimuse saab klient kätte isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel peale kinnituse saamist, et tellimus on väljastamiseks valmis.

 

Veebipoest tellides on miinimum tellimuse summa 30€ km-ga (ilma postikuluta) -  sellest summast väiksemale tellimusele rakendub käsitlustasu 2€ km-ga. TASUTA kauba kättesaamine meie Tallinna või Tartu kauplusest.

 

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

 

Hinnakiri:

Tarneviis: Omniva Pakiautomaat (max 30kg)

Teenuse maksumus: 5,60€

 

Tarneviis: Itella SmartPost Pakiautomaat (max 35kg)

Teenuse maksumus: 4,50€

 

Tarneviis: OSC kuller (käsipakk) (max 30kg)

Teenuse maksumus: 12,00€

 

Tarneviis: OSC Kuller (0,5 EUR kaubaalus)

Teenuse maksumus: 25,00€

 

Tarneviis: OSC Kuller (1 EUR kaubaalus)

Teenuse maksumus: 30,00€

 

Hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.

 

TASUTA transport alates 700€ tellimusele.

 

Toodete tarnimist osutatakse üle Eesti. Saartele adresseeritud saadetised toimetatakse vastavalt transpordiühenduse sagedustele. Transport välismaale korraldatakse eraldi hinnapakkumise alusel.

Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse või tekkinud arusaamatuste eest juhul kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.

 

7. Taganemisõigus

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada Veebipoe e-kirja aadressile arkogren@arkogren.ee  taganemiseavaldus. Avaldusele märkida: ostja nimi, kontakttelefon, tellimuse number, kauba kättesaamise kuupäev, toote andmed (kauba nimetus, kood, kogus või kogu tellimus ning taganemise põhjus.)

Kauba tagastamise kulud kannab ostja. Välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Tagastatav kaup peab olema rikkumata. Kauba originaalpakend peab olema seisukorras, mida võib eeldada, kui kaupluses kaubaga tutvutakse.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

8. Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.

Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamine. 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile arkogren@arkogren.ee  Pretensiooni märkida: ostja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Pretensioonide lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid, mis tõendavad kauba ostmist. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale või kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

9. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

10. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile arkogren@arkogren.ee

Kui ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

{{ discount }}

{{ product.product_name }}

Kaubakood: {{ product.product_code }}

{{ key }} {{ variable }}
{{ value }}

Nõude täiendav pesemine - {{ product.wash_price | priceFilter }} EUR

{{ price }} EUR

{{ priceDiscount }} EUR

Cena bez PVN

Nomas cena

Nomas cena bez PVN