TÄHELEPANU!!!! Alates 15. augustist olete oodatud Arkogreni uues Cash&Carrys Meistri 22, Tallinn.

 

Tellimine Arkogreni E-poest

 

Veebipoe www.arkogren.ee (edaspidi Veebipood) omanik on  Arkogren OÜ (registrikood 10239601), asukohaga  Kadaka tee 72a, 12618 Tallinn.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

 

Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel.

 

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde, hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis müügitehingu sooritamise hetkel kehtivat käibemaksu. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

E-poest tellides on miinimum tellimuse summa 30€ (km-ga) -  alla selle summa pole võimalik veebipoest kaupu tellida. Soovitud kaubad saate osta meie Tallinna või Tartu poodidest.

 

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Ostud, mis on suuremad kui 120 eurot, toimetame Eesti piires tasuta. Paki saatmisel Eestist välja on transpordi hind kokkuleppel.

 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Tootepildid on illustratiivse tähendusega,tegelik värv võib olla mõnevõrra erinev, kuna see sõltub iga konkreetse arvuti monitori seadistusest.

 

Tellimuse vormistamine

 

Ostja poolt e-poest välja valitud kauba müügitehingu sooritamiseks tuleb ostjal esmalt lisada soovitud kaup virtuaalsesse ostukorvi, klikkides selleks kauba tooteinfo leheküljel asuvale lingile „Pane ostukorvi“. Juhul, kui ostja soovib sama müügitehingu raames osta veel kaupu, peab ta eelkirjeldatud toimingu sooritama iga tema poolt soovitava kauba puhul. Toodete lisamine ostukorvi ei kohusta koheselt valituid tooteid ära ostama.

 

Tellimuse vormistamise jätkamiseks tuleb klikkida nupul „Vormista tellimus“. Edasi suunatakse registreerumise lehele. Võimalik on sisse logida Facebook`I  konto või registreeritud meiliaadressiga. Uue kliendina palume registreerida konto, täites vasakul pool olevad lahtrid. Soovitame teha konto, sest sinna salvestatakse teie tellimuste ajalugu, kuid soovikorral on võimalik konto hiljem kustutada.

 

Klikkides kontaktandmete sisestamise lehel nuppu „Registreeru“ suunatakse ostja uue profiili loomisele. Palume valida teile sobiv variant ja klikkida isiku juures olevale kastile „Loo profiil” ja täita lahtrid ning vajutada „Salvesta”. (Võimalik on luua mitu profiili).

 

Nüüd on teil ostu profiil loodud ja võite all paremas nurgas valida „Järgmine samm”, kus saate valida kohaletoomise viisi (tulen ise järgi Kadaka tee 72 a, Omniva postkontor, Omniva pakiautomaat või Omniva kuller. Omniva pakiautomaadi ja –postkontori puhul täpsustame teile sobiva variandi). Palume valida makseviis, kas tasute kohapeal või arve alusel. Kui valikud on tehtud, siis palume klikkida „Telli”

 

Täname teid, teie tellimus on tehtud! Võtame teiega esimesel võimalusel ühendust, täpsustame kauba tarneaja ja tarne aadressi ning alles siis saadame arve. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitame sellest ostjat esimesel võimalusel

 

Toodete müügileping loetakse sõlmituks kui olete arve tasunud.

 

Tellitud kauba eest tasumine

 

Tasuda on võimalik meie poolt esitatud arve alusel. Saadame arve kui oleme tellimuse üle vaadanud, kaup on meil reaalselt olemas ja oleme leppinud kokku transpordiviisi. Arve palume tasuda 3 päeva jooksul.

 

Märkides „Tulen ise järgi (Tallinn, Kadaka tee 72a)” on võimalik tasuda kohapeal sularahas või pangakaardiga. Arvega tasumine pikendab kättesaamise võimalust.

 

Kohaletoimetamine

 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

 

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest Arkogren OÜ-le.

 

Juhul, kui ostja poolt tellitud kaupa ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida teavitatakse sellest ostjat tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või e-posti teel 2 tööpäeva jooksul ja antakse teada ostja poolt tellitud kauba kohaletoimetamise tähtaeg.

 

Juhul, kui ostja kaotab kauba kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi kauba ostmise vastu, on ostjal õigus oma tellimus tühistada.

 

Ostja peab jälgima tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks arusaamatusi kauba kohaletoimetamisel.

 

Kui ostja poolt tellitud kaup on kullerfirmale üle antud: pakiautomaadi puhul saadetakse paki kohale jõudmisel teile teavitus. Kuller toimetab pakke tööpäeviti esmaspäevast reedeni ja ette ei helista.

 

Pretsensiooni puhul palume teha vigastatud pakendist viivitamatult fotod ja saata teade e-posti teel info@arkogren.ee ning vigastatud pakend säilitada kuni pretensiooni lahendamiseni.

 

Taganemisõigus

 

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@arkogren.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

 

Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

 

Tagastatav kaup peab olema rikkumata. Kauba originaalpakend peab olema seisukorras, mida võib eeldada, kui kaupluses kaubaga tutvutakse.

 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.

 

Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise. 

 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile  info@arkogren.ee. Pretensiooni märkida: ostja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Pretensioonide lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid, mis tõendavad kauba ostmist. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.

 

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale või kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

 

Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

 

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

 

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

 

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

 

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@arkogren.ee

 

Kui ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

{{ discount }}

{{ product.product_name }}

Kaubakood: {{ product.product_code }}

{{ key }} {{ variable }}
{{ value }}

Nõude täiendav pesemine - {{ product.wash_price | priceFilter }} EUR

{{ price }} EUR

{{ priceDiscount }} EUR

Cena bez PVN

Nomas cena

Nomas cena bez PVN